čtvrtek 11. února 2016

Karbanátky se sušenými rajčaty, červenou čočkou a česnekem s parmazánovo-bramborovou kaší


 
 
Kdo už zkusil sušená rajčata, dá mi určitě za pravdu, že stojí za ochutnání. Chtěla udělat trochu něco jiného, než klasické karbanátky a přidala jsem je tam. Maso jsem ještě nastavila červenou čočkou. Jako přílohu jsem zvolila naší oblíbenou bramborovou kaši, kterou jsem také nemohla nechat jen tak. :)))
 Suroviny na karbanátky
500g mletého (je úplně jedno z jakého masa, hlavně kvalitního),
4-5 lžic červené čočky
3 celá sušená rajčata...
1-2 stroužky česneku
1 lžička majoránky
1 žička drceného kmínu
1 vejce
malá hrstka instantních vloček (jáhlové)
sůl

 Suroviny na kaši
6-8 brambor
40-50 g parmazánu
oříšek másla
mléko dle potřeby
sůl
lžička drceného kmínu

 
Všechny ingredience řádně prohněteme v dostatečně velké misce, uděláme kuličky a klademe na plech vyložený pečícím papírem a pečeme v předehřáté troubě na 200 stupňů dozlatova. Cca 20-3é minut.
Když je maso v troubě, dáme si vařit oloupané brambory se solí a drceným kmínem. Když jsou brambory měkké, vodu slijeme. Brambory rozšleháme s ohřátým mlékem, oříškem másla a nastrouhaným parmazánem na kaši.

Doba přípravy: 60 minut
Počet porcí: 4

Žádné komentáře:

Okomentovat