neděle 28. února 2016

Křehké řezy

Křehké řezy
 

Měla jsem kelímek mascarpone a potřebovala jsem se ho nějak sympaticky zbavit. :) Tak jsem hledala něco lehkého a rychlého. V alberťáckém magazínu měli recept na domácí míša řezy. Použila jsem recept na korpus, krém už jsem si udělala po svém. Výborný dezert, hotový za 30 minut. :)

Suroviny
5 žloutků
5 bílků
100g krystalového cukru
40g holandského kakaa
1 kelímek mascarpone
Cca 4 lžíce mléka
Vanilkový cukr podle chuti
 1 lžíce změklého másla

Rozehřejte troubu na 190 °C a plech vyložte pečicím papírem. Žloutky vyšlehejte s cukrem na světlý krém. Bílky v jiné misce vyšlehejte na pevný sníh. Do žloutkové směsi vmíchejte kakao a opatrně zapracujte polovinu vyšlehaných bílků, pak zbylou polovinu. Těsto rozetřete na připravený plech a pečte asi 8 minut. Vyjměte z trouby a nechte zchladnout.
Máslo vyšlehejte s vanilkovým cukrem. Přidejte mascarpone, mléko a vyšlehejte do nadýchaného krému. Korpus rozpulte, jednu polovinu potřete krémem.

Těsto je na malý plech.
 
Doba přípravy: 30 minut
Počet porcí: 8
 
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat