středa 13. července 2016

Zavařené bílé papriky

Zavařené bílé papriky
 
 
 
Papriky jsou velmi zdravá zelenina a nejlepší způsob jak je uchovat na zimu, je zavařování. Jaké budou se ukáže až časem, recept mi diktovala babička. Jen do nálevu jsem měla dát vyvařit kousek celeru, ale ten jsem doma bohužel neměla.


 
bílé papriky
deko uvařený nálev
bobkový list
nové koření
olej
 
Do vymytých sklenic dejte rozkrájené a zrníček zbavené papriky. Do každé sklenice dejte jednu polévkovou lžíci oleje, půlku bobkového listu a dvě kuličky nového koření. Sklenice zalijte předem připraveným nálevem, aby bylo vše ponořené. Zavíčkujte čistým víčkem a zavařujte při 80°C 25 minut.
Já nemám zavařovací hrnec, zavařuji v klasickém hrnci se silným dnem s utěrkou a vodou (asi 5cm). Vařila jsem 20 minut tak nějak na poloviční výkon mého sporáku. He!


Žádné komentáře:

Okomentovat